Godmorgon bloggen.. Vi var uppe med tuppen...

img_5267 (MMS)

Godmorgon bloggen.. Vi var uppe med tuppen idag, och vi har lekt som attan.. Frullen Ă€r Ă€ten och barnprogrammet Ă€r slut.. Jag sitter och glor i La redoute. Massa grejer har dom. Matte ligger och sover, men jag funderar pĂ„ att vĂ€cka honom snart.. Vill gĂ„ och trĂ€na. Lika bra att köra pĂ„ nu nĂ€r man Ă€ndĂ„ Ă€r pĂ„ g. Eller?? Idag ska jag försöka mig pĂ„ att laga linssoppa. Jag har gjort det en gĂ„ng tidigare och det blev skitbra.. PROBLEMET Ă€r bara att jag inte kommer ihĂ„g hur jag gjorde. Ähhh det löser sig nog. Hörs senare . HEEEJ ;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla guldlock<3

2012-02-19 @ 10:18:14
URL: http://dethandlarommigpamin.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0