GodkvĂ€ller!!! Jag Ă€r helt DÖD i huvudet ef...

img_5095 (MMS)

GodkvĂ€ller!!! Jag Ă€r helt DÖD i huvudet efter utbildningen. Sitter och glor pĂ„ TV4 nyheterna i soffan och bara ÄR.. Det var lĂ€nge sedan man fick tĂ€nka sĂ„ mycket, om ni förstĂ„r vad jag menar. Haha.. Jag och Helena har iofs haft jĂ€vligt kul. Vi delade dator. Imorgon Ă€r det fortsĂ€ttning pĂ„ utbildningen och jag har tagit med mig stora BUNTAR med papper hem som jag ska lĂ€sa imorgon innan. "mĂ„ste alltid kunna allt" ;-) haha. Annars dĂ„? Hoppas ni mĂ„r bra. Imorgon Ă€r det fredag. Mattes polare Roger och hans fru Susan kommer hit pĂ„ en fika imorgon. NICE. Helgen blir lugn. Ingen övertid, ingen hets, ingenting inbokat. Ska fixa lite hĂ€r hemma bara. Ni ska fĂ„ bilder pĂ„ rummen vi har gjort om. Det ska fixas LITE till bara först. Typ tavlor ska upp osv. Hugges rum ska tapetseras om, men INTE nu. Det tar vi nĂ€r vi har massa tid. :-) typ semester. BEHÖVER semester. Jag skulle behöva Thailand. Eller typ gĂ„ och sova. ;-) Godnatt hörni <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0