FRUKOST BABY... Gjorde i ordning smothie. ...

img_5349 (MMS)

FRUKOST BABY... Gjorde i ordning smothie. ( lĂ€tt kvarg, lite juice, Ă€ggvita pĂ„ dunk, och en jĂ€vla massa hallon. Mmmmm... Sjukt gott. OCH nyttigt dessutom. Idag ska jag FÅ en one pice.. Wiiiie. Har haft mysmorgon med min förkylda son. Han Ă€r pĂ„ bĂ€ttringsvĂ€gen. Vi myser i en koja vi har byggt.;-) han har blivit SÅ stooor. Han dricker ur glas, sitter pĂ„ stor stol, har börjat prata lite grann. Mer Ă€n bara mamma, pappa titta. Han kan göra sig förstĂ„dd. :-D mitt gos. Han pratar som bara den. Mamma ooom. Sa han imorse och drog mig i fingret :-) DĂ„ Ă€r det bara att gĂ„ upp. Ellerhur? Nu ska jag hoppa in i en snabb dusch. Hörs sen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0