FREDAG OCH BURRRR

Snart ska jag ner till byn och trÀffa min Àlskade mamma. Hon ska fÄ vÀlja en birthday present frÄn mig. Jag köpte en ljusrosa blus frÄn mq som hon tydligen sÄg gravid ut i, haha. köpte Mia SkÀringers bok till henne ocksÄ. Mer hann jag ju inte innan Hugge började hÀrja och fÄ maginfluensa mitt pÄ stan... SÄ idag ska hon fÄ vÀlja och vraka (NÀstan bÀttre, sÄ det blir rÀtt). Slutar ju kl 11:00 sÄ himla fantastiskt as skönt ;-)
Sen blir det hem, klÀ pÄ mitt troll, ut i snön och Äka lite pulka. Underbara vÀder. MEN SATAN VAD KALLT DET VAR IMORSE. SÄ lÀnge det Àr blÄ himmel Àr det okey om det Àr kallt. Ska köpa hem nÄgon god middag som jag ska överraska min karl med. NÄgon god fisk, eller skaldjur kanske...

IkvÀll ska jag göra sÄ lite som möjligt. Kanske hinner uppdatera lite hÀr dÄ ;-) ha en underbar helg alla sötnosar

PUSS / C


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0