Fin bild pÄ min lilla stekare va? Idag va ...

img_5357 (MMS)

Fin bild pĂ„ min lilla stekare va? Idag va det VÅR ute. Alla var glada. Vart man Ă€n tittade sĂ„ fick man ett leende ;-) Solen gör sĂ„ himla stor skillnad pĂ„ folks humör. Jag och grabbarna tog en tur ut till jober för att köpa min one-pice MEN jag Ă„ngrade mig... Jag testade den och den satt ju bra med NEEEJ... Vill hellre ha vĂ„rklĂ€der. :-D.... Fick skjuts ner till stan dĂ€r jag fikade med Helena och Sofie. Sen har det bara varit jobb, jobb och JOBB Nu ligger jag i sĂ€ngen och lĂ€ngtar tills imorgon. Imorgon Ă€r det MARS kompisar. DĂ„ blir det torekĂ€llberget med BĂ€sta kompisen och min son. Blir trevligt. Hoppas pĂ„ lika bra, varmt och vindstilla vĂ€der som idag. Snart Ă€r det helg ocksĂ„. Har skrivit upp mig pĂ„ ÖT pĂ„ jobbet. Kan vara bra med lite extra pengar ;-) FĂ„r se om man fĂ„r jobba. HOPPAS. Nu ska jag glo pĂ„ tv. Hoppas ni har haft en hĂ€rlig dag. Och har ni inte det sĂ„ önskar jag er en hĂ€rlig sista halvtimme av denna mĂ„nad OCH skottĂ„r Ă€r det idag ocksĂ„... :-D puss pĂ„ er, och vi hörs imorrn ..


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0