Familjen

Hello:)
sitter pĂ„ rast och försöker bli lite pigg efter tvĂ„ utbildningar. KAFFE och yoghurt hjĂ€lper mig ;) hehe. blir inte klok pĂ„ alla info. ELLER JOOOO; LITE KLOKARE BLIR JAG... Hittade den hĂ€r söta bilden frĂ„n i somras pĂ„ min familj. Cute va? Saknar dom som fan nu. NĂ€r jag kommer hem ska jag slĂ€nga mig direkt i sĂ€ngen och kolla pĂ„ film. IgĂ„r somnade jag till vĂ€rldens trĂ„kigaste film ever... KATTEN I STÖVLARNA tror jag den hette hahahaha. Jag och min karl har lite olik film smak.. Jag gillar spĂ€nnande filmer eller skrĂ€ck. fast komedier Ă€r ju as bra ocksĂ„..

Jag gillar inte dÄligt teknade filmer eller animerat..TYP shrek, katten i stövlarna hahaha
HÀr Àr en till bild pÄ min fina familj... Hugge har bara ett par veckor kvar i magen hÀr.. FY FAN jag kommer ihÄg hur hemskt det var att vara gravid. Fet och varmt och jÀvligt... HUUUA. gick upp 18 pannor och det kanske iofs inte alla gör ;-) ?
NÄÄÄ nu ska jag gĂ„ upp och jobba..

                                                                   PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0