ETT MENINGSLÖST INLÄGG TILL EN OPASSANDE BILD

E

Kom precis hem frĂ„n AZ. Har sĂ„n brutal trĂ€ningsverk efter ett pass AFFRO DANS som jag var pĂ„ igĂ„r..HERRE, hahaha. Trodde pĂ„ fullaste att det inte skulle ge nĂ„gonting. Garvade mig igenom hela passet.. TÄNK er ett gĂ€ng idioter som skuttar runt, RÖJER med höfterna och typ skakar röven samtidigt som man gĂ„r framĂ„t. haha. NI HADE VELAT SETT DET...
Imorgon pÄ morgonen ska jag pÄ nÄgot mer pass ( vad det nu hette?) och pÄ kvÀllen ska jag gÄ pÄ bodypump.. Fast det Àr pÄ arbetstid ;-) NICE VA ?
Kommer mÄ som en döende pÄ fredag kan jag tÀnka mig...

Det blir film :) Matte SKA BARA spela fÀrdigt tvspel först... puuuust. DÀrför jag sitter hÀr.
Sart Àr det helg igen hörrni. Ska njuta av varenda sekund. NÀsta helg Àr nÀmligen sÄ uppbokad att jag inte lÀr kÀnna att jag Àr ledig..

NU SKA JAG GÖRA DET JAG ÄR BÄST PÅ... Att bryta mina egna regler, sĂ„ jag ska kĂ€ka choklad.. De ni ;-).. Och ni fĂ„r ursĂ€kta detta meningslösa inlĂ€gg.. Hörs imorgon. PUSS PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0