EN SÅN DÄRN UNDERBAR DAG NÄR DET KÄNNS SOM ATT MAN HUNNIT MED ALLT

Hej finisar
Jag har haft en jĂ€tte hĂ€rlig dag. Jobb, mys med familjen, sov en stund, fikade med Petra pĂ„ stan, handlade och nu Ă€r jag hemma och Ă€r DÖDEN HUNGRIG...
Min arbetsdag var fullspĂ€ckad med utbildningar idag med. och HÖR OCH HÄPNA, nu har jag truck kort ;-) Tror att jag har hĂ€llt i mig litervis med kaffe ocksĂ„ dĂ„ jag var trött som ett as idag. Jag brukar inte vara sĂ„ trött, men idag var det fan olidligt... Utbildningen hölls tyvĂ€rr i ett rum dĂ€r man inte fĂ„r kĂ€ka godis/dricka redbull. Annars hjĂ€lper ju det mot trötthet :-)

Jag kom precis hem och slĂ€ngde mig PÅ EN GÅNG i soffan. Det ska bli film. JAG KAN INTE HJÄLPA ATT JAG ÄLSKAR FILM. Vissa personer lĂ€ser böcker medans jag gjor pĂ„ film. helst skrĂ€ck "OM KARLN VÅGAR" höhö.
Jag och Pera hade jĂ€tte mysigt pĂ„ stan. Vi fikade pĂ„ Milano och snackade om allt och inget. Skönt med mĂ€nniskor som Ă€r lĂ€ttsamma. Jag menar finns det nĂ„got vĂ€rre Ă€n PINSAM TYSTNAD eller mĂ€nniskor som bara maler pĂ„ utan att man fĂ„r nĂ„gon syl i vĂ€dret?? NÄE... Det tycker inte jag heller ;-) Eller jobbiga jĂ€vlar som typ ska försöka bevisa nĂ„tt. UpptĂ€ckte att Petra och jag Ă€r jĂ€vligt lika pĂ„ mĂ„nga sĂ€tt. Det gillas. FLER CARRO HÄR I VÄRLDEN VORE JU HELT UNDERBART ;-) höhö. Imorgon Ă€r det onsdag. Jag ska ner pĂ„ stan en svĂ€ng och köpa nĂ„tt till mamma... Har fortfarande ide torka. FĂ„r c vad det kan hittas pĂ„.
Hörs imorgon puss


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0