Alla hjärtans dag hemma hos familjen Kindh...

img_5237 (MMS)

Alla hjärtans dag hemma hos familjen Kindhag/Blom. Jag och Matte gick upp tidigt som attan för att hinna dricka en kopp kaffe innan han drog till jobbet. Jag och kärleken har byggt med klossar, ätit frulle (Han älskar peppar salami) och nu ligger vi i stora sängen och tittar på film. Snart blir det dagis för honom och wörk för mig. Såatt så ser våran hjärte dag ut. Inget speciellt, inget överdrivet. Allt är ju dessutom så jävla dyrt en sån härn dag. Typ tre gånger priset på rosor och nallar. Blir helt ärligt MYCKET gladare om jag får en "NALLE" en annan dag. Vilken dag som helst. BARA INTE IDAG. Det är en grymt överskattad dag MEN jag önskar er iallafall en UNDERBAR kärleksdag. <3 ..... Vi kanske hörs senare hörrni. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0