Torsdag

Jobba jobba jobba.. Hugo fick va ledig med mormor. Han blir ledig imorgon med. Det passar bra dĂ„ jag och matte bara jobbar halvdag. Den hĂ€r veckan har gĂ„tt fort. FÖR FORT.... Helgen blir lugn. Ska förbi plantagen imorgon och shoppa lite. Halva priset pĂ„ alla gröna vĂ€xter. "tack för tipset Emma" <3 Annars bara hem och plocka lite. KANSKE gĂ„ pĂ„ bio OM vi orkar. Är sjukt sugen pĂ„ Batman. Är SUGEN pĂ„ bĂ„de filmen och skĂ„disen i frĂ„ga. Han Ă€r BRUTALT JÄVLA AS SNYGG... ;) eller om man skulle fĂ„ med sig Matte pĂ„ magic Mike ;) moahahaha... Lördag Ă€r obestĂ€md-SKÖNT, och visst börjar man bli gammal nĂ€r man bara vill va hemma en lördagskvĂ€ll? Japp, jag börjar bli gammal. Och till sist söndag.. PĂ„ söndag ska jag hem till Jenny och trĂ€ffa hennes nya lilla familjemedlem för första gĂ„ngen i mitt liv. Jag ska fĂ„ snusa pĂ„ hennes "en vecka" gamla pojke. Underbart... Hela mitt gamla gĂ€ng ska dit Anna, Cissi och Jeanette sĂ„ det ska bli SUPER kul verkligen. Ska ta lite bilder sĂ„ fĂ„r ni c. Kan lova att helgen kommer gĂ„ lika fort (sjĂ€lvklart fortare) Ă€n veckan.. FAN VA TIDEN GÅR FORT.. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Emmsson

Gud vad kul att mitt tips om Plantagen kom vÀl till pass!

2012-08-31 @ 14:19:55
URL: http://esigurdsson.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0