Long time!!

Hej kompisar!! Det var inte igĂ„r. Har tappat suget att blogga helt dĂ„ bĂ„de blogg.se och appen verkar helt bakom flötet. Jag har gjort massor de senaste dagarna/veckorna.. TYP varit pĂ„ KolmĂ„rden med min familj, vi har varit mycket pĂ„ stranden, min kusin har fyllt trettio(utgĂ„ng pĂ„ det), vi har haft picknick pĂ„ en Ă„ker, haft loppmarknad, ;) Ja ni hör ju.. Full rulle. Jag har Ă€ven börjat jobba igen efter semestern. KĂ€nns helt ok faktiskt. Är polare med mĂ„nga pĂ„ Astra, sĂ„ vi har kul pĂ„ dagarna. Det kommer bli lite övertids timmar pĂ„ jobbet nu för min del. SKA SPARA MASSOR!!! Puuuust!!! Sitter i soffan, Hugo Ă€r pĂ„ vĂ€g hem frĂ„n Mommo och mĂ„pa, Anna Ă€r pĂ„ vĂ€g hit, och jag satt (innan bloggandet) och lĂ€ste om De kriminella som har blivit fĂ€llda. SÅ SKÖNT ALLTSÅ. Kanske vĂ„ran stad kan bli LITE normal? Eller inte;) En kille jag jobbar med visade en sida dĂ€r dom har lagt upp bilder pĂ„ alla som Ă„kte dit. KĂ€nner inte igen nĂ„gon men vet folk som gör det. Tycker det Ă€r HELT sjukt. Gillar inte Ă€ckliga mĂ€nniskor ;) Nu kom Anna sĂ„ nu blir det fika ;) hörs sen (bilder pĂ„ sommarkvĂ€llar)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0