Hugges 2Ă„rsdag

Hugo hade en grym födelsedag. MĂ„nga kom och firade honom, och han fick jĂ€tte fina presenter. Han blĂ„ste ut ljusen pĂ„ tĂ„rtan sjĂ€lv och var super glad hela lĂ„nga dagen.:) .... Pust!! Kom precis hem fr jobbet och HELVETE vad kallt det Ă€r ute. Hösten ÄR hĂ€r nu. Den hĂ€r veckan tĂ€nkte jag hinna med lite av varje. Idag Ă„t jag lyx frulle hemma hos Helena efter att jag lĂ€mnat Hugo pĂ„ dagis till 10:30. Imorgon blir det mys med min höggravida kompis Anna, pĂ„ onsdag ska jag bli bjuden pĂ„ frukost hemma hos min farmor, pĂ„ torsdag ska jag hĂ€nga med rebecka och aaaa ni hör ju. Vad hĂ€nder i helgen? Haha... Nu ska jag iaf sova sĂ„ jag orkar upp med kĂ€rleken imorgon. Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Emmsson

Vad stor han har blivit Hugo och han Àr sÄ himla söt! Vad fint hans rum har blivit ocksÄ - perfekt för lek!

2012-08-28 @ 06:58:39
URL: http://esigurdsson.blogg.se
Postat av: Emelie

Grattis i efterskott Hugo! :) tÄrtorna sÄg ju inte alls goda ut ;) fy fan va sugen jag blev nu!

2012-08-28 @ 16:40:39
URL: http://emeliehellman.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0