VILL HA. NÄgon som vill köpa till mig? (ma...

img_5689 (MMS)

VILL HA. NÄgon som vill köpa till mig? (mamma)? ;-)... Idag har jag varit hemma med Hugo som har hög feber. Vi har legat i soffan och kramats och glott pÄ Bolibompa. Imorgon blir det vab igen, och pÄ lördag dubbelpass. Helt ok ;) vill kunna shoppa lite i turk-land.. Vi drar snart.. WIIEE. Har varit i Side en gÄng och i Alanya tre ggr. Och omfg vad shopping dom har. Gillar dock inte fake grejer. Kommer vÀll hem med skor och typ sjalar ;) som om man inte har nog lixom.. Nu ska jag och min boyfriend kolla resor och sen prison break. Snart upp igen med Àlsklings-Hugo. Trevlig helg pÄ er kompisar, för ingen har vÀll missat att det Àr frajdej imorrn.. Wooop


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0