Lördagen den fjortonde i fjÀÀÀÀrde

Chaa!!
Jag ligger i sÀngen och Àr förkyld. Skulle egentligen ha firat min kusin Christoffer som fyller 20. :( Life sucks sometimes. SÄ jag kureras under tÀcket. Min fantastiska man har gjort pannkakor till mig, och dom var underbara. SnÀll karl man har va? Gick hem tvÄ timmar tidigare frÄn jobbet idag ocksÄ. var HELT sÀnkt.
IkvĂ€ll har vi bestĂ€mt att vi bara ska ha mys hemma. Ost och kex, oliver, korvar osv, SÅ JÄVLA GOTT..
Jag Ă€r verkligen en mat mĂ€nniska. Skulle kunna skita i alla efterrĂ€tter hĂ€r i vĂ€rlden, men förrĂ€tter och varmrĂ€tter... MMMM... NĂ€r jag kom hem 14:30 idag sĂ„ sov Hugo. Ungen vaknade inte förrens 17:30 och dĂ„ ska jag meddela att han la sig 12:30. Är ni avis? Min pojke behöver lĂ„nga powernapz ibland. Och mamma med för den delen.


Imorgon ska vi hĂ€lsa pĂ„ hos Micke, Karin och Ester och deras lilla kisse som hugo ÄLSKAR att jaga. Vi ska bli bjudna pĂ„ lunch/middag. Vi ska Ă€ta kl 13:00, vad blir det? haha.
I veckan som kommer har vi inte sĂ„ mkt inplanerat. Jag ska trĂ€ffa e gammal vĂ€n till mig, trĂ€ffa farbror doktorn, jobba lite, sova lite och sjĂ€lvklart glo pĂ„ prison break. SÅ JÄVLA SPÄNNANDE. Började kolla nĂ€r det gick pĂ„ tv och avklarade vĂ€ll en sĂ„dĂ€r en och en halv sĂ€song. Är super nöjd av val av serie. M,s tidigare val har varit katastrof dĂ„liga. Jag gillar typ dhw, heroes och 24. NĂ„gon som har tips pĂ„ nĂ„gon grym serie till mig? Det uppskattas :)
Nu ska jag gÄ ut och kolla vad mina grabbar gör. Det Àr alldeles tyst ;) kan han leka med lego? Det Àr Hugos stora favorit göra bÄde hemma och pÄ dagis. Han Àr riktigt duktig ocksÄ. Mamma blir stolt ;)

Ha en trevlig kvÀll allihopa <3    PUSS

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Oth, Sons Of Anarchy, Pretty Little Liars, 90210 :)

2012-04-15 @ 11:53:05
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0