Tja :). Ligger i sÀngen efter ett kvÀllspa...

img_5853 (MMS)

Tja :). Ligger i sĂ€ngen efter ett kvĂ€llspass pĂ„ az. Skön dag. Började med att Hugo vĂ€ckte mig och Helena runt 7:30. (Hon sover hos oss ett par nĂ€tter). Vi Ă€ter frulle, leker, glor pĂ„ tv, och vi GÅR till dagis. Hugos far hade dragit till jobbet med bĂ„da vagnarna i bilen. BRAVO ;). Jobbigt för ryggen var bara förnamnet;). MEN vi kom fram efter ett tag iaf. Jag och Helena gick och köpte glass, drog hem till mig igen, duschade, Ă„t lunch och drog och jobbade. Det Ă€r fördelen med att ens bĂ€sta polare jobbar pĂ„ samma arbetsplats , samma skift och att vi gör samma saker. :-D HELNÖJD ;). Vi har försökt kolla pĂ„ film tvĂ„ dagar i rad nu men det har gĂ„tt sĂ„dĂ€r. Vi Ă€r bĂ„da tvĂ„ vĂ€ldigt trötta mĂ€nniskor. (börjar vĂ€ll bli gammal);-) Jag fyller faktiskt 27 i Ă„r. Är inte det helt galet? Snart 30. Vill helst inte att tiden ska gĂ„ sĂ„ snabbt. Tur att man ser yngre ut Ă€n vad man Ă€r ;). ....höhö, inte alla som gör det lixom. :-P. Imorgon blir det mys till tusen med min bebis. Kommer ta alla minutrar och sekundrar som finns till att pussas. Börjar fĂ„ Ă„ngest över att vi inte kommer cs pĂ„ en vecka. HERRE GUD. HĂ€r fĂ„r ni en bild pĂ„ det vackraste som nĂ„gonsin har existerat pĂ„ denna jord, pĂ„ vĂ€g till dagis TILL FOTS. Ha en fin, god natt och dröm sött people <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0