Snart Àr jag och min baby utomlands sjÀlva...

img_5535 (MMS)

Snart Ă€r jag och min baby utomlands sjĂ€lva, bara jag och han. Det ska bli sĂ„ skönt att kunna sola, bada, shoppa och sitta och Ă€ta i lugn och ro. Underbart :). Kommer vĂ€ll dö av hemlĂ€ngtan till min Hugo, men det Ă€r ju bara en vecka. Jag kommer förmodligen sakna honom mer Ă€n vad han kommer att sakna mig :(. Ă…Ă„Ă„Ă„ bara en vecka kvar. Är som ett litet barn. Haha. Jag och Matte har precis slutat glo pĂ„ resor, sĂ„ nu blir det sĂ€ngen. Det Ă€r ju en dag imorgon ocksĂ„. Godnatt folket. Puss


Kommentarer
Postat av: emelie

va roligt för er! vart ska ni Äka?

kraaam

2012-04-23 @ 10:58:08
URL: http://emeliehellman.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0