Sjuk, IGEN.. AlltsÄ jag kan inte fatta var...

img_5780 (MMS)

Sjuk, IGEN.. AlltsĂ„ jag kan inte fatta varför jag aldrig blir frisk..? Och dĂ„ menar jag inte i huvudet ;). Har feber, snoret rinner osv. JĂ€vla bajs förkylning. Hoppas verkligen att jag blir frisk, sĂ„ jag kan jobba imorgon. Ska Ă€ven till lĂ€karen imorgon, sĂ„atttte... MÅSTE bli frisk.. Annars dĂ„? Joo, vi var ju hos Micke och Karin idag och Ă„t sen lunch/tidig middag. :). Vi fick köttgryta med ris och pĂ€ron med smĂ€lt after eight och grĂ€dde till efterrĂ€tt.. Mmm va skit gott. Kul att umgĂ„s lite, dĂ„ det var i julas vi senast sĂ„gs. Hugo röjde runt pĂ„ seras veranda, i Esters rum och var överallt, upp och ner typ. Haha. Nu blir det bara att smĂ€lta middagen (köttfĂ€rslimpa) och sen dö i soffan. MASSA Alvedon, lite brus tabletter och frukt ocksĂ„ kanske? Ha en fin söndag :) Kram Carro


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Krya pÄ dig!

2012-04-17 @ 15:14:20
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0