SÄ jÀvla söt unge. Hugo fick följa med sin...

img_5841 (MMS)

SĂ„ jĂ€vla söt unge. Hugo fick följa med sin mormor upp till operation medan mamma hade Ă€renden pĂ„ sjukhuset idag;) Han var tvungen att ha rock och hĂ„rnĂ€t. MUMS. Imorgon blir det jobb för mig. Ă…Ă„Ă„Ă„ jag lĂ€ngtar. Fy fan för att va dĂ„lig sĂ„hĂ€r lĂ€nge. Men nu sĂ„, nu Ă€r jag frisker och kĂ€nner mig riktigt kry. Snorig Ă€r jag Ă€n men vad Ă€r vĂ€ll en bal pĂ„ slottet? Har fan varit snorig sedan före Kristus. INTE KUL, ska jag be att fĂ„ tala om för er Jag fick en grymt god middag serverad pĂ„ silverfat av min man idag. (för att jag har varit sĂ„ duktig). FlĂ€skfilĂ©, pommes och BÅDE bea, och vitlökssmör. Stackars mina kollegor imorgon;). Höhö. NĂ€ men annars dĂ„? En vecka kvar to GO. LĂ€ngtar som ett litet barn pĂ„ jultomten;). Imorgon ska Helena komma hit Ă€ta frulle, vi ska lĂ€mna Hugo, ner pĂ„ stan och skriva nytt avtal för Astra. (TUR MAN FÅR VA KVAR). Är sĂ„ jĂ€vla nöjd att jag bytte yrke. Nog för att jag passade att arbeta pĂ„ fsk. ALLA HAR ALLTID SAGT DET. SĂ„ var det dags att trippa vidare. Tur att det blidde sĂ„ bra, OCH jag sĂ€ger bara FAN VA VÄRT DET VAR att jobba över/extra helger för min lönespec va rĂ€tt trevlig. Turkland here we come;) Nu ska jag diska, dusha, glo pĂ„ prison break, mysa med min andra hĂ€lft och sen sist men inte minst sussa sĂ€ngen... Puss pĂ„ er gullisar <3 och ni andra (Folk som typ skvallrar för andra vad det stĂ„r hĂ€r, skickar sms till min pojkvĂ€n, missförstĂ„r, lĂ€mnar anonyma kommentarer... Tycker att ni ska lĂ€mna sidan NYSS.... vill helst inte ha er i mitt liv. HĂ€r Ă€r det frivilligt att lĂ€sa och det Ă€r vĂ€lkommet att skicka spydiga kommentarer, kommentarer dĂ€r ni tycker annorlunda etc. frĂ„ga gĂ€rna om det Ă€r nĂ„gonting som Ă€r oklart (kan va lite luddig ibland) MEN STÅ FÖRFAN FÖR DET... Puss igen till er andra ;)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0