Imorgon Àr det fredag.. WOOOP. Eller det h...

img_5328 (MMS)

Imorgon Ă€r det fredag.. WOOOP. Eller det har varit fredag i tvĂ„ minuter redan, om man ska va petnoga :). Jag ska mĂ„la naglarna imorgon. Drar ju till törkii, och dĂ„ ska det passas pĂ„. (fĂ„r inte ha det pĂ„ jobbet) :(. Jag ska Ă€ven sminka mig och bli snygg. Har ju varit sjuk sĂ„ jĂ€kla lĂ€nge sĂ„ det ska bli riktigt underbart att fĂ„ kĂ€nna sig frisk och snygg samtidigt :-D. Jag och Helena gick en svĂ€ng pĂ„ stan innan wörket idag och jag hittade lite saker som fick hĂ€nga med hem. Bl.a. Bikini trosor, en tjock tröja, en maskara och jordgubbs praliner doppade i vit choklad till Hugo. HE LÖVZ IT.;) pĂ„ jobbet blev jag utlĂ„nad till en annan linje. Hade as kul. Är helnöjd med dagen i helhet. Nu ska jag snusa bredvid mitt troll som sover mellan oss inatt. KĂ€rlek. Å han luktar sĂ„ gott, min bebis. <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0