Idag har vi vaknat upp i pershagen. Va ju ...

img_5754 (MMS)

Idag har vi vaknat upp i pershagen. Va ju med min lillebror pĂ„ hans fest igĂ„r och skulle "styra upp" om det kom folk som inte stod pĂ„ listan, betedde sig illa osv. As lyckad blev festen. Hur som haver, dunder frukost Ă„t vi i morse. Sen drog hela familjen till taxinge slott och fikade. Dom har ju FÖR MKT att vĂ€lja pĂ„. Jag kĂ€kade rĂ€kmacka och nĂ„gon god grĂ€ddbakelse. :) Sen har vi faktiskt bara hĂ€ngt hemma idag. Har Ă€tit stekt Ă€gg pĂ„ macka nyss och Ă€r sĂ„dĂ€r FÖR MÄTT sĂ„ man mĂ„ste ligga ner. Vi glor pĂ„ film som vanligt. Det Ă€r livs kvalitĂ© för mig. Min pĂ„sk har helt enkelt varit perfekt. Imorgon blir det wörki wörki, men vad gör det med storhelgs lön?? NÀÀÀ INGENTING. Blir perfa med lite extra pengar till Turkiet nu i slutet pĂ„ den hĂ€r mĂ„naden. Hugo blir nog hemma med mina pĂ€ron. Dom Ă€r lediga och erbjöd sig. Hur ofta fĂ„r man Ă„ka pĂ„ kĂ€rleks semester en vecka till solen liksom. Och nu tĂ€nker ni "HUUUR kan du lĂ€mna ditt barn hemma" . Bad mum huuu? ;) Ha en underbar kvĂ€ll alla gulliga lĂ€sare :) puss pĂ„ er <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0