Godmorgon. Frukost-time.. Det Àr Hugos and...

img_5719 (MMS)

Godmorgon. Frukost-time.. Det Ă€r Hugos andra frukost nu. Jag kan inte Ă€ta för tidigt pĂ„ mĂ„rnarna. IgĂ„r hade vi aw pĂ„ barolo med jobbet. Super trevligt verkligen. Men fick sĂ„ ont i magen sĂ„ jag var hemma innan 12.  Och tur va vĂ€ll det eftersom morgon monstret slog upp sina stora GRÖNA ögon vid 7:30. Vi har kollat pĂ„ Bolibompa. Han Ă€lskar Bolibompa. Jag ÄLSKAR att ligga och dra mig i soffan. Haha. Idag fick han Ă€ta mackan dĂ€r inne till och med. I vardagsrummet alltsĂ„.;-) snĂ€llt va? DÖD efter en vecka med uppstigning 5. Ska sova middag med buggz idag :) SKA BLI SÅ NICE. Hörs sen.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

SÄ söt!

2012-04-07 @ 08:46:37
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0