Det bÀsta som nÄgonsin har hÀnt mig Àr den...

img_5670 (MMS)

Det bĂ€sta som nĂ„gonsin har hĂ€nt mig Ă€r den hĂ€r lilla skitungen... HĂ€r sitter han i diskhon och sprutar pĂ„ sig sjĂ€lv med blomsprutan. Han var as blöt, jag var as blöt. Köket WAS a MESS. Dagen idag har bjudit pĂ„ blomplockning pĂ„ baksidan av huset. En hel del lek inne i buggz rum, jobb för min del, dagis för Lill-fisens del, god middag som bestod av köttbullar, potatis, brunsĂ„s och lingonsylt OCH sist men inte minst KOKTA GRÖNSAKER. Nu sover mitt hjĂ€rta och jag med snart kĂ€nns det som... Jag Ă€r HELT slut idag. Vill ha helg, vill ha ledigt och PÅSK. Ska Ă€ta massor av Ă€gg och godis. NĂ€hÀÀÀ.. Hörs imorrn, dĂ„ jag nu ska glo pĂ„ internet efter resor. Puss


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0