DĂ„ligt bloggande

HEJ HEJ BLOGGEN...jag Ă€r sjukt omotiverad att blogga just nu..Är trött i bĂ„de kropp och knopp. Min sambo har börjat arbeta pĂ„ mitt motsatta skift. (vi hinner ses Ă€ndĂ„) . Snart helg igen. jag jobbar pĂ„ lördag, som vanligt. kĂ€nns sĂ„dĂ€r.. skulle ha kunna tĂ€nkt mig att ligga hemma i mjukisbyxor och pussats med min lilla pojke istĂ€llet.. MEN,MEN.. Blir nog ledig nĂ€sta lördag ist.. :)

igÄr va jag och lillis pÄ torekÀllberget innan dagis. Mitt mums, Àlskar alla djuren. Och han Àr sÄ försiktig med dom. blir nog ett till besök dÀr innan  dagis i veckan..(mina kvÀlls v lÀmnar jag hugo kl 10:30.. ;)
Vi hörs en annan dag. KÀrlek till er.. <3 Och speciellt till alla er som tittar in hÀr varje dag FAST att jag Àr sÄ dÄlig pÄ att uppdatera just nu... PUSS TILL ER :)

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0