2735819. Vaknade 5:30 av migsjÀlv. VÀntade...

img_5786 (MMS)

2735819. Vaknade 5:30 av migsjÀlv. VÀntade en halvtimma för att kunna ringa jobbet och berÀtta att jag Àr sjuk IGEN. Tur att man ska till doktorn idag. Till tvÄ doktorer till och med..;) Just nu sitter jag och Buggs och kollar barnprogram och myser i soffan.(Han Àr ocksÄ sjuk). Det Àr nÄgot fÄr i lera som blir jagat. Haha MYCKET intressant. Nu SKA jag bli frisk. Strök mig frÄn övertid i helgen. Lika bra nÀr man mÄr som en överkörd grÀvling. Eller? Har ju ÀndÄ jobbat över hur mycket som helst. SÄ det kÀndes OK. Snart ska vi Àta frukost. Hugo vill inte ha. Han har blivit sÄ galet krÀsen. Förut ville han ha smörgÄs, gröt eller yoghurt tex. Nu ska han ha bara flingor, bara ost, skinka osv. SKITUNGE.. Men sÄ lÀnge trollet Àr glad och mÀtt sÄ, what ever? (NÀr han Àr sjuk). Inte annars. ;).... TÀnkte att det var sÄ lÀnge sen ni fick bild pÄ mig sÄ hÀr fÄr ni ;) höhö. Puss och kram kompisar. <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0