Vi gick en lÄngprommis efter svampskogen. ...

img_8410 (MMS)

Vi gick en lĂ„ngprommis efter svampskogen. Älskar promenader, friskluft och vacker natur. Börjar bli pensionĂ€r tror jag. Sen va det middagsdags... Vad annars om inte pannkakor? Hade ju huuur mycket smet som helst kvar. Super gott :) Annars har vi badat, lekt. Gjort det vanliga man alltid gör hundra gĂ„nger om dagen. Typ STÄDAR och nĂ€r man har gjort det sĂ„ river Hugo ut en hel sockerkaka som vi hade i ett skĂ„p i hans höjd"FINT" vad gör man dĂ„? STÄDAR LITE TILL. Men nu Ă€r det finfint hĂ€r hemma. Nu sover prinsen. Jag ligger med körkortsboken bredvid mig och KĂ€rleken sitter vid datan. Vi ska snart öva... Vi ska öva och öva, ELLER.. Det Ă€r JAG som ska öva, men Mattias hjĂ€lper mig:) det jag övar pĂ„ Ă€r att sjunga. Jag ska nĂ€mligen sjunga pĂ„ ett dop om en vecka, och kan inte riktigt texten Ă€n. Ska bli super kul. Är inte nervös heller.. ÄN ;) vi fĂ„r se hur det gĂ„r. Blir det nĂ„gon bra video sĂ„ kanske ni fĂ„r se ocksĂ„. Nu ska jag vara social med datanörden som sitter och tjatar och frĂ„gar tusen frĂ„gor.. Haha. Hörs innan godnatt :) kram pĂ„ er


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0