VĂ€lkomna.

Sitter hamma hos Anna och Janne. Det ska bli chips och dipp och lite film. Musik inspelningen gick bra. Vi fick mycket gjort. Har försökt lÀgga upp ett klipp pÄ youtube nÀr jag sjunger Britney. Det gick inte alls... Typiskt tekniska mej. Ni fÄr höra de fÀrdiga lÄtarna sen istÀllet. Ser att det Àr lite nya som har tittat in hos mig. VÀlkomna. :) Imorgon blir det jobb igen. Matte jobbar ocksÄ sÄ morfar ska hÀmta Hugo pÄ dagis. Och jag kommer sÄ fort jag har slutat. Men vi hörs ju imorgon igen. Kram pÄ er.

Kommentarer
Postat av: Linda V

Vad? Ska du spela in en egen skiva? eller va?

2011-09-25 @ 22:02:53
Postat av: Carro

Japp:) galet va? As roligt och dom blir riktigt bra. Party/krogmusik. Hur mÄr du fining? Hur har du det i Ume ;)? Puss

2011-09-25 @ 22:25:20

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0