ursÀkta as kass bild. Osminkad och jÀvlig ...

img_8242 (MMS)

ursĂ€kta as kass bild. Osminkad och jĂ€vlig ;) men ni mĂ„ste ju, med eller utan smink se mitt blonda jag igen. " i sling form denna gĂ„ng" Tack vĂ€rldens bĂ€sta Jenny. Är grymt nöjd med resultatet.  Är pĂ„ jobbet och har det sjukt lugnt just nu. Passar pĂ„ att plugga lite psykologi. Och hörrni det gĂ„r bra :D. Det Ă€r till och med kul. Pluggar om detet, jaget, överjaget och herrejösses. Haha. Kanske kan börja förstĂ„ mig pĂ„ alla idioters sjuka beteende som jag har trĂ€ffat pĂ„, pĂ„ senaste..... Hehe nĂ€ men jag hade MVG i alla psykologi, psykiatri Ă€mnen pĂ„ gymnasiet sĂ„ just denna psykologi kurs ska vĂ€ll inte vara nĂ„gon match ;) ikvĂ€ll ska jag Ă€ta lax och potatis. SĂ„ jÀÀÀÀvla gott. Jag och familjen hann en snabbis till maxi mellan mina tvĂ„ jobb. Vi hade typ INGET hemma. SĂ„ nu Ă€r kylen full igen. HÄRLIG KÄNSLA. Den var/ Ă€r fortfarande alltid full hos mina pĂ€ron. Det Ă€r fortf det första jag gör nĂ€r jag kommer dit, att kolla om det finns nĂ„tt GOTT att Ă€ta ;) pĂ„ tal om mat sĂ„ ska jag dra igĂ„ng med min/ hans mat ;) hörs later...


Kommentarer
Postat av: M

Inte mÄnga som Àr lika snygga utan smink som med ;) lÀngtar 

2011-09-13 @ 21:13:24

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0