SprÀngande huvudverk, men glad ÀndÄ.

Hej pĂ„ er!! Ligger med sprĂ€ngade huvudverk i sĂ€ngen. Ligger och lyssnar pĂ„ min son som sover sĂ„Ă„Ă„ gott:) Nu ikvĂ€ll sĂ„ var jag en snabbis i pershagen. Fick lite köttfĂ€rssĂ„s och spagetti, och kaffe och grejer. Jag, Jesper och daddy var ute och letade efter en pojke som hade försvunnit i pershagen. PANIK... En granne till pĂ€ronen hade pratat med polispatrullerna som var ute och letade. Herr hare.. Man börjar ju sĂ„klart tĂ€nka pĂ„ sin egen, och hur man hade mĂ„tt. SĂ„ vi tog pĂ„ oss varma klĂ€der och gick ut och spanade.. Fick nyss ett sms av mamma att han tillslut hade blivit hittad. Fy fan vad skönt. Sju Ă„r gamal ensam i mörkret. Jag kĂ€nner att jag kan sova inatt nu iallafall. :) tror att huvudverken börjar slĂ€ppa efter alla Ipren jag tryckt i mig. Imorgon Ă€r det work igen.. KĂ€nns mycket bra faktiskt. Jag blir sĂ„ rastlös av att vara sjuk, vabba, vara mammaledig osv. Jobb Ă€r bra skit. Medicin för sjĂ€len. :) min Ă€ngel i sĂ€ngen verkar ocksĂ„ mycket kryare. Tror att det Ă€r tĂ€nder som spökar. Men Ă€ven om det Ă€r "bara" tĂ€nder sĂ„ kan man ju inte lĂ€mna pĂ„ dagis med hög feber.. Nej hörni, inte jag inte. Det fĂ„r andra förĂ€ldrar stĂ„ för. LĂ€mnar ungar som snoret bara rinner pĂ„, grĂ„ter nĂ€r dom hostar och hĂ„ll i er.. En gĂ„ng va jag med om ett barn som var magsjukt och krĂ€ktes pĂ„ dagis. FörĂ€ldern hĂ€mta. LĂ€mnade dagen EFTER varav barnet fortf var sjukt och krĂ€ktes pĂ„ dagis IGEN... Typ iq guldfisk. FĂ„r man sĂ€ga sĂ„? NĂ„ja.. Ni vet iaf varken dagis, avdelning, Ă„r eller sĂ„. SĂ„ JA man fĂ„r sĂ€ga sĂ„. NĂ„got som ska bli brutalt skönt Ă€r att fĂ„ GÅ till jobbet imorgon. Jag menar.. Efter att ha varit inne sen i onsdags"nĂ„gra undantag" sĂ„ Ă€r man helt lost. SĂ„ lĂ„ngpromenad ja tack. ;) och nu sova tidigt.. Ja tack. Godnatt finingar och dröm sött !!!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0