Soffan Àr intagen.

PUST... Ligger i soffan i pershagen och glor pĂ„ tvn. Jag tittar inte, men glor Ă€ndĂ„ om ni förstĂ„r vad jag menar. Jag har tur jag.. För jag sitter i soffan med 2 av mina favorit killar hĂ€r i vĂ€rlden. Mattias och Jesper. Anton Ă€r ute och lever rövare i pershagen med sina vĂ€nner. Hugo ligger i sitt rum och sover. JAG VEEET... Det Ă€r galet att han har ett eget rum hos mormor och morfar. Det Ă€r Ă€nnu mer galet att dom har monterat upp grind och grejer till trappen. Det Ă€r kĂ€rlek det. SĂ„n ska jag vara till Hugos barn ocksĂ„. En riktig bull mormor.:) inte för att min Ă€r det.. Men jag ska bli det. IkvĂ€ll blir det film och bubbelbad. Vi ska se nĂ„gon ny med Bruce Willis. Inte mitt val dock, dĂ„ jag ville se saw.. Men min vilja satt tydligen pĂ„ en pinne i skogen. Nja... Jag kanske fĂ„r vĂ€lja biofilm imorgon om jag blinkar med ögonfransarna. Eller vad tror ni? Det Ă€r vĂ€ll jĂ€mt.? SĂ„ nu blir det alltsĂ„ movie. Sen ska jag snarka som en gris i hĂ€stensĂ€ngen. Imorgon blir det musik inspelning med Robban. I LÖÖÖVE. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0