Skyndade mig som Zlatan idag efter jobbet....

img_8383 (MMS)

Skyndade mig som Zlatan idag efter jobbet... Ville följa med och hÀmta gullefjunet. Det hade gÄtt sÄdÀr. Han har ju varit sjuk en vecka och dom glömmer lÀtt dom smÄ liven. SÄ nu ska rutinerna övas in igen. Vi drog direkt ner pÄ stan för lite mellis. Blev nancys. Hugo fick syn pÄ M,s bulle och utbrast mmmm.. Haha. Hur fan vet han vad en bulle Àr. Okey.. Han har fÄtt smaka, men inte sÄÄ ofta sÄ han borde kÀnna igen. OMG . Inget mer fikabröd för herrn. Efter idag iallafall ;). Nu sitter jag pÄ jobbet. Jobbar ju ikvÀll som PA. Skit kul Àr det. Jag lÀngtar varje vecka efter tisdagen. :) Àr det inte sÄ det ska vara? LÀngtan till jobbet.. Mmm det hÀnder inte ofta annars kan jag meddela. En annan sak jag lÀngtar efter Àr FREDAG. För pÄ FREDAG kommer Veronica och Jessica med respektive. Vi ska Àta middag, dricka vin och efterrÀtt och bara snacka skit. Finns det nÄgonting bÀttre en parmiddagar? KÀnns vuxet;) men det Àr himla trevligt. Och Àrligt.. Jag börjar ju bli vuxen. Typ nÀrmre bestÀmt gammal. Haha ironi. Jag Àlskar att bli gammal. :) imorgon ska jag ha tjejmys med Emma, Filippa och kanske Helena. Det blir trevligt. :) Pust vad trött jag Àr. Hur ska detta gÄ? Hmm, ja.. Men som sagt. Tur att jag tycker det Àr kul iallafall. Puss och kram till er frÄn mig. Hej...


Kommentarer
Postat av: Annica RönnbÀck

Haha! Jag tycker sÄ mycket om att lÀsa din blogg!! Puss pÄ dig !!

2011-09-20 @ 17:06:20
Postat av: Anonym

Vad roligt att du lÀser hÀr;) puss pÄ dig med. Tycker det var aldeles för lÀnge sen vi sÄgs. Vad har hÀnt med krÀftskivorna. Tycker vi borde styra upp nÄtt:)

2011-09-21 @ 20:57:43

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0