Sitter pÄ jobbet med en kaffe i handen. Ja...

img_8620 (MMS)

Sitter pÄ jobbet med en kaffe i handen. Jag har rast. Jag ska ringa ett par samtal, lÀsa mail och allt som man alltid mÄste pÄ sin rast. Snyggt kort pÄ mig va?? Luffar Carro i leggings och myströja;) japp.. SÄn Àr jag. Jag Àlskar bekvÀma klÀder. Yrket krÀver ju att man ska sitta pÄ golvet, krypa och krÀla. Haha. KÀnns som att det Àr OKEY att se ut sÄ dÄ. Hörni.. Vad har hÀnt med FB?? Fattar noll lÀngre. Allting försvinner och mycket som man lÀgger upp visas inte. Tex mina blogginlÀgg. NÄgon som förstÄr sig pÄet? Idag blir det mys med min son efter jobbet. En hÀrlig promenad vÀntar. Jag har börjat bli bekvÀm och ta bussen pÄ mÄrnarna. INTE OKEY. Har ju minst Ätta kilo kvar att gÄ ner. Herr hare, nu överdrev jag;) men typ 5. Jag ska vÀga 52 och det gör jag INTE idag.. Camilla kanske kommer över ikvÀll ocksÄ. Hennes minsting Àr sjuk sÄ det beror pÄ honom. Jag har sÄ mycket fina vÀnner med barn. Alla jag kÀnner har / Àr gravid eller vill ha barn. Thats truuuuuue . Fick ett jÀtte gulligt kort av M pÄ mobilen nyss. Gissa vad han hade tagit kort pÄ?? ;) HUGO. SÄklart !! Ni ska fa se. Strax, efter mailen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0