Sitter och tittar pĂ„ tv. BONDE SÖKER FRU. ...

img_8399 (MMS)

Sitter och tittar pĂ„ tv. BONDE SÖKER FRU. Riktigt roligt:) Hugo sover efter pannkaksĂ€tning och ett lĂ„ngt bad. Idag hade vi massa brudar över pĂ„ middag. Emma med sin Filippa, och Helena. Vi Ă„t pannkakor och snackade massa skit. De var mycket trevligt, och mycket skitsnack blev det ;)Hugge lekte fint, kollade pĂ„ teletubies i sovrummet, kĂ€kade russin och bara mös medan vi stekte pannkakor. Tror vi tĂ€nkte lite fel vad det gĂ€ller till hur mĂ„nga vi skulle göra mat Ă„t. Vi var tre brudar. " hade i tvĂ„ liter mjölk och Ă„tta Ă€gg. Haha.. Men gott som fan var det och det blev över kan jag lova;)" Älsklingen fĂ„r kĂ€ka nĂ€r han kommer hem frĂ„n jobbet. Vill bara sĂ€ga att jag Ă€r sĂ„ sjukt glad som har vĂ€rldens finaste familj. VĂ€rldens goaste och gladaste son som Ă€r mitt allt. Och min fina Mattias som alltid stĂ€ller upp, som man alltid har kul med, och som jag ocksĂ„ Ă€lskar mest av allt. Vad vore livet utan er???lite kĂ€rlek i bloggen Ă€r alltid bra.;) sĂ„ trĂ„kigt att lĂ€sa destruktiva, och klagomĂ„l i bloggar.. HĂ„ller ni inte med?? Annars har jag bara jobbat idag, myst med alla fina barn pĂ„ min avdelning. Det var sĂ„ trĂ„kigt vĂ€der sĂ„ jag och nĂ„gra kids var inne. Hugo blev hĂ€mtad av hans mormor pĂ„ dagis. Och VET NI VAAAD??? Det hade gĂ„tt jĂ€tte bra. Han hade varit glad, Ă€tit och sovit. Dom hade varit pĂ„ torekĂ€llberget och tittat pĂ„ djuren. Det Ă€lskar ju Hugo :) Jag hoppas att det kommer fortsĂ€tta gĂ„ bra med hĂ€mtning och lĂ€mning ocksĂ„. Hugo kommer att fĂ„ gĂ„ tre dagar i veckan pĂ„ fsk. Jag jobbar heltid och Mattias pluggar pĂ„ heltid."hemifrĂ„n" SĂ„ dĂ„ kan han fĂ„ gĂ„ lite mindre. Man vill ju inte att sitt lilla barn ska gĂ„ lĂ„nga dagar och heltid Ă€n:( NEJ. Kan man sĂ„ tror jag att korta dagar och, eller fĂ€rre dagar Ă€r super bra. Det kommer bli kanon för oss om inte annat;) Hugo gĂ„r helt sjĂ€lv nu. Skrev ju för nĂ„gon dag sen att han gick. Jag ljög inte, men nu gĂ„r han mer Ă€n fem steg och sĂ€tter sig inte ner hela tiden:) min duktiga gullunge. Nu ska jag njuta av kvĂ€llen och bara ligga och slappa och ha det bra. Becouse im worth it ;)


Kommentarer
Postat av: Carla

Jag hÄller med, alltsÄ alla har vi ju vÄra brÄk med sambos och jobbiga kids men det Àr ju inget man behöver skriva om jÀmt. FrÀmst för att det Àr jÀvligt respektlöst att mÄla upp sin sambo som ett monster för att man brÄkar men Àven för att den inte kan försvara sig. Jag hatar folk som sÀger att man bara försöker mÄla upp en fin fasad nÀr man inte skriver sÄnt, jag ser det mest som att det faktiskt Àr nÄgon annans ensak :)



HallÄ, jag tror det Àr dags för oss att ses snart! Puss frÄn SJ ;)

2011-09-22 @ 00:24:20
URL: http://mmgott.blogg.se/
Postat av: Anonym

HÄller med om att vi mÄste ses, snarast. Ja du.. Speciella mÀnniskor finns det gott om. Fick en liknande kommentar för ett tag sen som just uttrykte sig sÄ som du skrev.. Det var inte sÀrskiljt svÄrt att kolla up ip nr dÄ den "personen" lÀser flera av mina vÀnners bloggar och Àr aktiv, och delaktig i disskussioner. Tycker bara det Àr tragiskt att Àns lÀgga sin energi pÄ att försöka trycka ner nÄgon annan. Och dessutom vara ANONYM. ;) skrattretande. Kan vi inte försöka ses nÀsta vecka? Onsdag kanske. Vi kommer gÀrna till Äkers och gÄr höstpromenad ;) pusssss

2011-09-22 @ 12:48:47
URL: http://anotherblonde.blogg.se/
Postat av: Carro

Hahahahaha NUUU fattade jag vad SJ Ă€r. SĂ„ jĂ€vla roligt. Kommer du ihĂ„g the grudge korten pĂ„ dig?? Ă…Ă„ i min gamla rövarkula pĂ„ östergatan. Minnen ;) puss

2011-09-22 @ 20:42:59
Postat av: Carla

Onsdag lÄter som en plan!

Haha, jag var sÄ sjuuuukt snygg som the grudge, jag borde se ut sÄ jÀmt ;)

2011-09-24 @ 11:39:49
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0