SÀger godmorgon nu dÄ. Vaknade i det hÀr h...

img_8554 (MMS)

SÀger godmorgon nu dÄ. Vaknade i det hÀr hÀrliga halsbandet och med sminket typ överallt. TÀnkte att jag skulle visa er. Vi har legat och tittat pÄ barnprogram ett tag nu. Hugo fick sova i ett eget rum i pershagen. Dels för att vi skulle kolla hur det var att inte ha honom i samma rum" Mattias har frÄgat nÀr Hugo ska börja sova i eget rum" och sen för att det var sÄ bökigt att bÀra ut sÀngen. Hur som helst sÄ kommer ju vÄran unge vara den enda som sover i mamma och pappas rum tills han flyttar hemifrÄn. Haha varken jag eller Matte hörde nÄgonting. Stackars min lilla bebis;) haha. Han fick sÀkert stÄ dÀr i en hel minut.;) Nej men Àrligt. Hugo fÄr sova i sitt rum nÀr han"pÄlitligt" kan kliva ner sjÀlv och traska in till oss. Innan dess fÄr han dras med oss jobbiga hönsförÀldrar. Idag blir det nog en promenad i pershagen innan jag drar till Robban och spelar in mjusik. Vem vet.. Man kanske kan hitta en och annan svamp. Mina pÀron hade hittat en hel pappkasse trattisar igÄr. Iofs inte i pershagen, men ÀndÄ. Nu ska jag gÄ upp och Àta frulle. Hör att M hÄller pÄ att plockar fram. Mmmmm


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0