Morning morning. Hugge vaknade 10:15. LYX....

img_8345 (MMS)

Morning morning. Hugge vaknade 10:15. LYX. Vi Ă„t en frulle, och nu hĂ„ller vi pĂ„ att stĂ€da för fullt hĂ€r hemma. Jag kör allt smĂ„plock som att diska, bĂ€dda, stĂ€da undan osv medan M dammsuger och so on. Idag blir det skhlm och panduro. Även hemtex och HM stĂ„r pĂ„ listan. Har presentkort pĂ„ bĂ€gge Alltid kul. :) fick 1500 pĂ„ hm och det rĂ€cker fan lĂ„ngt. Finns allt pĂ„ hm. Allt frĂ„n schampo deodoranter, underklĂ€der, basplagg till barnklĂ€der och festklĂ€der till mig. Vi fĂ„r se vad jag kommer hem med. GĂ„rdagen va grym. Hos mormor fick vi kött och potatis med sĂ„s. Jordgubbar, grĂ€dde  och glass. Mmm me love, och Hugo oxĂ„. Han Ă„t mer gubbar Ă€n mig och M tillsammans. Vi plockade HUR mycket svamp som helst i "svampskogen"... Anna kom över pĂ„ middag. Vi drack vin, glögg, lĂ€ngtade efter julen och spelade tv-spel... En massa skitsnack fick vi in ocksĂ„ under kvĂ€llen. MYCKET TREVLIGT.. Nu.. Mot SkĂ€rholmen och sen mĂ„larboden för lite tapeter. Ska tapetsera en byrĂ„. :D puss sĂ„lĂ€nge och hörs sen. ;)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0