Lite uppdatering

Hej pÄ er!!!
Har lite rast pÄ jobbet och i brist pÄ annat sÄ sitter jag hÀr.. haha
Har för det första varit sjukt dÄlig pÄ att skriva om min vardag de senasta dagarna..
Ber om ursÀkt.. :) vill att ni ska veta att era gulliga, trevliga och Àven inte lika trevliga kommentarer kommer inta att visas om ni inte skriver frÄn vem det Àr... sÄ att sÄ Àr det med det ;)

Mitt nya jobb... HEAVEN. Fan va bra det var. Jag arbetar kvÀllar som personlig assistent.

Hugo fyllde ju Är i helgen.. Han fick sÄ mycket fina saker.. Tack hörrni :)
Och Tack alla ni som kom.
Hugge fick bla en gÄvagn, massor av klÀder, leksaker av alla dess slag, puzzel, bilar och aaa vad har han inte nu min skitunge?? Hans garderob Àr till och med större Àn mammas.

Idag ska jag och mina grabbar kolla pÄ lÀgenhet. Vi Àr skit sugna pÄ att kööööpa.
Det Àr inte sÄ vi vill bo jÀmt med för ett tag. BÄde jag och Mattias vill bo i hus senare i livet :)

Idag Àr det torsdag och jag slutar tiiiidigt.. MAJ GAAD vad skönt.
Ska efter lÀgenhets visningen försöka lura upp mina pojkar till berget och mysa lite med djuren.

Helgen Àr full speckad som vanligt..
Blir att jobba pÄ fredag... PÄ lördag ska jag och grabbarna till junibacken pÄ djurgÄrden.
En tjej pÄ jobbet hade varit dÀr för ett par veckor sedan och berÀttade hur mysigt det var dÀr..
SĂ„ nu vet ni vad vi gör pĂ„ lördag om NÅGON följa med :) Roligt med lite fler familjer..
Söndag blir desto lugnare, vi ska bli bjudna pÄ lunch..

HEPP.... back to work...


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0