LITE RAST.. SNART KOMMER HERR H

Sitter pĂ„ rast pĂ„ jobbet och veeeet ni vad?? Hugo ska komma hit :) Det Ă€r planeringsdag pĂ„ hans förskola och Mattias ska ocksĂ„ jobba idag... Det blir bara i en och en halv timme men Ă€ndĂ„.. MYS... Funderar pĂ„ att dra ner pĂ„ stan och köpa fiskar till Hugo.. akvarium och lite stenar. Kan ju vara kul att titta pĂ„ inne i hans rum. Det Ă€r egentligen jag som vill ha fiskar men, haha det behöver ju inte M veta om ;).. Vi ska Ă€ven möta upp Jenny pĂ„ stan och ha lite mys, blir middag hemma sen hos oss ocksĂ„.. tror jag ska fixa nĂ„gon pasta. Jennys favvo Ă€r carbonara. Nehepp nu ska jag försöka hinna dricka mitt kaffe. LT Ă€r sĂ„ bedrövligt dĂ„lig. finns inte ett skit att lĂ€sa i den. Kollar alltid expressen pĂ„ min I phone.. BÄSTA... HÖRES LAAAAATER.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0