LĂ€ngtar

Saknar mina prinsar... Finns ganska mĂ„nga som jag saknar egentligen. Imorgon ska jag ju trĂ€ffa mormor, men hon Ă€r annars en som jag brukar sakna, som man trĂ€ffar pĂ„ tok för sĂ€llan. Jag saknar Helena, Rebecca, Anna och Malin. Jag saknar min farmor och min morfar som Ă€r död. Jag saknar en "vĂ€n" som jag hade som inte finns kvar, jag saknar Hugo nĂ€stan jĂ€mt... Även om jag bara Ă€r pĂ„ jobbet och ska gĂ„ och hĂ€mta honom pĂ„ förskolan SNART sĂ„ saknar jag honom. Det finns mĂ„nga fler som man saknar men Ă€ndĂ„ trĂ€ffar sĂ€llan eller nĂ€stan aldrig. Hmm.. Ja hörrni sĂ€ga vad man vill, men man har fan saker att göra JÄMT. Man mĂ„ste prioritera. Jag vet att jag kan vara sjukt dĂ„lig pĂ„ att höra av mig till mina fina vĂ€nner men NI VET att jag Ă€lskar er. ;) och jag vet att ni vet för det Ă€r helt som vanligt nĂ€r vi hörs. Nu ska jag sluta sakna er och dra i vĂ€g nĂ„gra sms till er istĂ€llet. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0