Just nu ligger Lill-mumsen och sussar sött...

img_8373 (MMS)

Just nu ligger Lill-mumsen och sussar sött i sitt rum. Jag ska diska, stĂ€da och försöka bygga upp lĂ€genheten till ett hem igen. Ser ut som Bagdad hĂ€r :( kan meddela att Hugo numera kan GÅ SJÄLV. Förut var det bara nĂ„gra enstaka steg. Men idag har min duktiga duktiga gullunge fixat det. KnĂ€ckt koden. Ă…Ă„ snart kommer mamma fĂ„ springa som en toka hĂ€r hemma. Men det ser jag fram emot. Idag "förutom" att bara kurera sig, och mysa inomhus sĂ„ mĂ„ste jag Ă„ka och handla. MĂ„sta ha lite bas grejer som mjölk, mjöl, socker, blöjor och ja ni vet, det vanliga. Men nu... Medan herr H tar sin blund sĂ„ mĂ„ste jag sĂ€tta fart. Hörs sen :D


Kommentarer
Postat av: Vronkan

Gos!!! Äntligen kan han gĂ„, gullunge! Nu kan han och Caspian leka kull pĂ„ fredag;) pusssssss

2011-09-19 @ 18:34:01
URL: http://dethandlarommigpamin.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0