JAG ÄR SÅ LYCKLIG. Jag har allt jag vill h...

img_8624 (MMS)

JAG ÄR SÅ LYCKLIG. Jag har allt jag vill ha hĂ€r i vĂ€rlden. "om man inte ska ta med saker som att önska sig en miljon osv" jag har en fin lĂ€genhet som jag bor i med min fina familj, jag har vĂ€rldens bĂ€sta mamma och pappa, bröder, jag har underbara vĂ€nner som alltid stĂ€ller upp. Jag och mina nĂ€ra och kĂ€ra Ă€r friska, lyckliga. Osv. Jag var ju pĂ„ förĂ€ldramötet som jag tidigare skrev. Åhhh vad stolt jag ÄR över mitt barn. Han Ă€ter sjĂ€lv, leker, gĂ„r, grĂ„ter INTE efter mamma och pappa.Och helt Ă€rligt.. Hans fröknar Ă€r sjukt duktiga och vet precis vad dom pysslar med. Dom Ă€r som gjorda för yrket och vet ni hur jag kan vara sĂ„ sĂ€ker??? Jag har sjĂ€lv jobbat med dom" IN ACTION" som sagt, dom vet vad dom gör. Och ja.... Ni förstĂ„r att jag Ă€r lycklig va?? Jag var tvungen att lĂ€gga upp lite gamla bilder pĂ„ Hugo-lusen sĂ„ att ni fĂ„r se hur ynklig han har varit. Imorgon blir det att jobba över. Jag ska pĂ„ utbildning pĂ„ em och sen blir det bums hem till Hugo som ska bli hĂ€mtad av mormor imorgon igen. Hon Ă€r bra den dĂ€r mormorn. " Hugos stora idol" nĂ€r hon Ă€r nĂ€rvarande sĂ„ Ă€r det bara hon som gĂ€ller.. JA.. Nog skrytet för idag. Jag ska gĂ„ och lĂ€gga mig tidigt" Tidigt för mig" M jobbar ju Ă€ndĂ„, sĂ„ att... Han vĂ€cker Ă€ndĂ„ mig nĂ€r han kommer hem. Han vĂ€cker mig sĂ„ att jag ska ligga i hans knĂ€ och sova medans han kollar film. Haha Cute va? SĂ€llskapssjuk va? Fast jag fĂ„r kli i hĂ„ret om jag följer med :) SĂ„ jag följer nog med ;) Nu ska jag sova en stund. GODNATT ALLA FINA.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0