IS INCHECKAD ON DAGIS

PĂ„ jobbet igen ;)
Sitter pÄ rast och dricker kaffe med Tanja och Margareta och snackar om smÄkrym..
MKT intressant :P
Idag blir det först en tripp till banken, sen nÀr Hugo har slutat pÄ dagis.
Fick ett mess av Mattias att han hade grĂ„tit i 2-3 minuter bara nĂ€r han gick till personalrummet för att gömma sig :) Min duktiga kille hade blivit glad sen och börjat att leka.. ÅÅ mamma blir sĂ„ stolt :)

Jag ska trÀffa Malin och Helena idag. Det blir förmodligen ett runda pÄ stan först och sen middag hemma hoss oss. Vad ska man laga? Den stÀndiga frÄgan ;)
Idag Ă€r första dagen pĂ„ typ en vecka som jag inte har huvudverk..SKÖNT
Vet inte vad det Àr för skit som gÄr men alla pÄ jobbet har ont i huvudet...

Det skulle vara skönt med en höstpromenad.. Kanske skulle lura med mig mina tjejer pÄ lite svampplock ;) haha.. DÄ kan man ju laga flÀskfilepasta med kantareller..mmmmm
Men med min vanliga otur vad det gÀller att hitta svamp sÄ fÄr man vÀll gÄ och köpa champinjoner istÀllet. haha..

Ja.. hörrni.. bÀttre uppdatering kommer senare med lite fina bilder ocksÄ..

Pöss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag lÀste först att det var Matte som grÄtit i personalrummet, men jag antar att det var Hugo :P Haha... Kram pÄ er

2011-09-08 @ 16:35:33

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0