HjÀrnslÀpp !!!

Sitter fortfarande med huvudet i boken. Det Àr mycket disskusionsfrÄgor, vilket inte Àr sÄ simpelt nÀr man Àr sjÀlv;) Nej men Àrligt.. Har kommit till det stadiet att jag sitter och lÀser, och lÀser om och fattar inte vad fan jag lÀser om... Dags att ta en paus. Maten var as Àcklig btw.. FÀrdigköpt portsion frÄn Findus.. Huuuuua... NÀe ska man Àta lax sÄ ska den vara grillad eller vara gjord i ugn. Satt en stund pÄ hemnet och glodde.. Har ju inget bÀttre för mig. Ehhhm ;) hittade en super gullig liten fritidsstuga som man kunde bo i permanent. För en inte allt för farlig peng. "rimlig att nÄ innom framtid" jag vill egentligen helst bo i hus/ fritidhus. Men en lgnht skulle ocksÄ funka. Och priserna bara sjunker :P... Kan faktiskt tÀnka mig att bo kvar i slöddertÀlje. Hellre en fin lÀgenhet hÀr typ 3a-4a Àn nÄgot litet skruttigt i centrala Sthlm för samma peng. NÀÀe hörni. Back to boooken och verkligheten. Först bil, sen en syster till Hugo sen ett slott. LÄter rimligt?? Börjar fan bli gammal... Hej pÄ er....

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sv: Tack :) Ja, det var trevligt! Vi fÄr kolla upp en dag som passar alla :)

2011-09-13 @ 22:08:21
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0