Hemma efter en lÄÄÄng dag i Kista. Jag har...

img_8357 (MMS)

Hemma efter en lĂ„Ă„Ă„ng dag i Kista. Jag har lagat lite middag till Hugo. Fisk och potatismos bidde de. SMASK ;) jag och M vĂ€ntar lite. Är inte hungriga Ă€n. Iofs Ă€r klockan lit to late för att stĂ€lla sig och börja laga middag. FĂ„r se.. Kan bli halv tio hos mig eller typ mackor :P Vet ni vad?? JĂ€vla skit BR hade ju inte lagt i byggare bobb filmen sĂ„ vi kunde inte kolla:( men det ska fixas imorgon, fast pĂ„ vĂ„ran br hĂ€r i slöddertĂ€lje :P.. Just nu ligger jag i soffan och lyssnar pĂ„ H och H,s pappa som badar och myser i badrummet. Man hör att Hugo Ă€r sĂ„Ă„Ă„ trött. Min lilla skruttunge.. Snart bedtime för honom. Men först saga. Hugo har typ ALLA böcker som finns redan. AssĂ„ jag fattar inte hur en ettĂ„ring kan ha sĂ„ mycket grejer som han har?? Typ en blandning mellan snĂ€ll mormor och morfar och bortskĂ€md snoris ;) Hugo har fĂ„tt jĂ€tte mycket saker utav hans morbröder sen dom var smĂ„. SĂ„ egentligen Ă€r det inte sĂ„ konstigt. Jobbigt att stĂ€da rummet var och varannan timme bara. Vilket I landsproblem. ;) Tror att det kan bli nĂ„got avsnitt av 24 ikvĂ€ll eller filmen bad teacher. Hmm aa det beror pĂ„ hur trött jag blir. Brukar "tyvĂ€rr" alltid sluta med att jag ligger och sover och aldrig fĂ„r se nĂ„gra slut. :( men det Ă„terstĂ„r att se. Blir nog mackor ikvĂ€ll ju mer jag tĂ€nker pĂ„ det.. Usch vad jobbigt. Orkar inte ens gĂ„ och göra dom... Imorgon blir det jobb igen och nya tag. KĂ€nns som jag har varit hemma i en livstid nu med det Ă€r ju bara sen i tisdags. :) ja ja.. Bla bla bla. Godnatt hörni :)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0