Hemma efter en hemsk natt.. IgÄr natt till...

img_8271 (MMS)

Hemma efter en hemsk natt.. IgĂ„r natt tills idag har nĂ€mligen jag och Hugo fĂ„tt sova pĂ„ Astrid Lindgrens barnsjukhus. Hugo vaknade och hade svĂ„rt att andas, sĂ„ det var bara att sĂ€tta sig i bilen och blada ivĂ€g fort fort. KĂ€nde panik, Ă„ngest, och herre jösses. Sjukt obehagligt. Men jag kunde Ă€ndĂ„ vara lugn inför Hugo. Mamma sjöng hela bilresan. Hur som haver sĂ„ kom vi in. Fick hjĂ€lp pĂ„ en gĂ„ng. Vi fick ett eget rum:) Hugo fick andas ventolin, röntkas, dom tog blodprov och stackars stackars mammas modiga lilla prins. Han har varit sjukt duktig. Dom va inne tvĂ„ ggr inatt och fixade med ventolin och andning. NÄR HAN SOV.. Det var nĂ€mligen inte alls lĂ€tt att hĂ„lla Hugo stilla nĂ€r Hugo inte ville sitta stilla. Haha. Pust. NU Ă€r vi iaf ÄNTLIGEN hemma. Och Hugo har en infektion i kroppen. Vilket inte alls Ă€r farligt och betydligt mycket bĂ€ttre Ă€n lunginflammation som dom först trodde. SOM SAGT... Äntligen hemma. Hugo sover sĂ„ sött i nybĂ€ddat Pippi LĂ„ngstrump bĂ€ddsĂ€tt. ;) NU ska jag sĂ€tta mig och försöka plugga lite. OM DET GÅR. Har inte sovit pĂ„ ett och ett halvt dygn. Och det var första gĂ„ngen jag vabbade idag. Hörs later, om jag inte somnar. Annars godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Emmsson

Men fy vad hemskt! Alla mammors vÀrsta mardröm... Pussa Hugo frÄn mig <3

2011-09-14 @ 23:40:18
URL: http://esigurdsson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Men fy vad hemskt, tur att det gick bra till slut! Kram pÄ er!

2011-09-15 @ 15:03:06
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack tjejer:) ja det var verkligen hemskt. Men det Àr tydligen vanligt att det blir sÄ med infektioner, krupp, falskkrupp och förkylnings astma. LÀkaren sa att vi förmodlgen skulle ses igen:(. Och att det i princip hÀnder alla barn. SÄ fÄ inte panik sen ;) det lÄter vÀrre Àn vad det Àr. Stor puss och kram till er ocksÄ.

2011-09-15 @ 16:47:40
URL: http://anotherblonde.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0