Har stor-shoppat till sonen. Hittade jÀtte...

img_8070 (MMS)

Har stor-shoppat till sonen. Hittade jĂ€tte fina klĂ€der pĂ„ kappahl. Älskar att handla till Hugo. Mkt roligare Ă€n till sigsjĂ€lv. Det gĂ„r Ă„t klĂ€der pĂ„ förskolan. Han blir blöt, smutsig osv. AlltsĂ„ och det hĂ€r med att mĂ€rka klĂ€der. PUST. Det Ă€r ju inte lite man behöver mĂ€rka:P. Just nu sitter jag och Hugo i Hugos rum och lagar mat vid hans spis. Han ska alltid mata mig. Haha. Han matade mig med russin och kex pĂ„ nancys idag. Å han sĂ€ger tack tack nĂ€r han ser att jag Ă€ter och sĂ„ ler han. Min underbarelse. Fick ett mess av mamma att hon lĂ€ngtar tills imorgon. Hugo ska sova i Pershagen medan jag och Mattias Ă€r pĂ„ krĂ€ftskiva:) ÄLSKAR krĂ€ftor. Älskar SKALDJUR :) Matte Ă€r och tvĂ€ttar sin kĂ€ra Ă€godel. Haha "bilen" Nu ska jag och Herr H leka vidare och snart kommer mina fina flickor hit. Pusss sĂ„ lĂ€nge ;)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

JĂ€ttefina klĂ€der! Älskar onepiecen :)

2011-09-08 @ 17:50:23
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0