Har en febrig son som sov till 10:00 idag....

img_8363 (MMS)

Har en febrig son som sov till 10:00 idag. Han sitter som fastklistrad framför tvn nĂ€r det Ă€r teletubies. Han har sovit brevid/pĂ„ mig idag. SÅÅÅ mysigt. Jag Ă€lskar att ha barn. Vad gjorde jag innan?? Festade? Sov hur lĂ€nge jag ville? Hmmm. Aa allt Ă€r iallafall vĂ€rt att lĂ€gga Ă„t sidan, nu nĂ€r man har barn. Sen sĂ„ Ă€r ju iofs jag den typen av mĂ€nniska som kan göra allt Ă€ndĂ„. Jag ser det inte som ett "problem" att ha barn, som mĂ„nga gör. Tex sĂ„ Ă„kte ju vi tvĂ„ v till Thailand i vĂ„ras, fester kan jag gĂ„ pĂ„ hur mycket jag vill"om jag vill" Vi Ă€r ju tvĂ„. Sen har vi jĂ€tte snĂ€lla kompisar,familj som stĂ€ller upp. Men som sagt, tar helst med Hugo pĂ„ allt skoj faktiskt. Mitt lilla kĂ€rlekstroll ;) han Ă€r Maid by love Idag blir det att bli av med febern, laga köttfĂ€rssĂ„s och bara va inne i ruskvĂ€dret och mysa. Hoppas ni fĂ„r en lika mysig och regnig dag ni med ;)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0