GUD vad jag lÀngtar hem till den hÀr kille...

img_7456 (MMS)

GUD vad jag lÀngtar hem till den hÀr killen. Har precis slutat pÄ jobbet. Jag stannar kvar dÄ jag börjar 17:30 igen. FörÀldamöte is the shit. SÄ nu sitter jag och försöker fixa lite jobb, privata saker. Kan lika gÀrna planera lite nu nÀr man ÀndÄ Àr kvar. Jag planerar bÀst hemma egentligen, men nu sÄ ;) HAR EN HEL DEL att göra mellan mina samtal jag mÄste ringa. PUST. Vet ni?? MÄste bara fÄ klaga lite. Jag Àr sÄ less pÄ att vara gullig mot mÀnniskor, "sÄn Àr jag" hatar konflikter"... Men folk som tror sig veta allt, lovar saker dom inte hÄller, snackar skit och bara Àr allmÀnt Àckliga. Er ska jag börja bajsa pÄ... SÄ nu vet ni vad som vÀntar;) Àr riktigt irriterad. Och folk som tror sig veta bÀttre. Haha I LOVE.. Brukar skratta inombords, hÄlla tyst " sÄn Àr jag" och asgarva nÀr andra sedan snackar skit. What comes around goes around :P puss pÄ er


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0