godmorgon pÄ er :) solen skiner, och dÄ ty...

img_7382 (MMS)

godmorgon pĂ„ er :) solen skiner, och dĂ„ tyckte jag den hĂ€r mysiga sommarbilden pĂ„ Hugo passade dagens inlĂ€gg. Nu pĂ„ morgonen har vi hunnit titta pĂ„ bilar, blixten mc queen Ă€r ju bara sĂ„ bra. Hugo stĂ„r som förtrollad framför tvn:) vi har Ă€tit frukost. Eller Hugo har. Jag har inte ens hunnit sĂ€tta pĂ„ kaffe. SĂ„ det ska snart göras, och Hugo ska badas. Sen blir det nog en liten promenad för att fĂ„ bort alla baciller. Men det gĂ„r Ă„t rĂ€tt hĂ„ll iaf kan jag meddela. :) tack för alla fina kommentarer bĂ„de hĂ€r och pĂ„ FB. De flesta skriver ju inlĂ€ggen pĂ„ FB :) Är typ aldrig inne dĂ€r lĂ€ngre. Har varken tid eller tycker att den sidan Ă€r rolig lĂ€ngre. Men som alla sĂ€ger, sĂ„ Ă€r den faktiskt bra att ha. Alla kan nĂ„ en. Och nĂ„ det jag sjĂ€lv bestĂ€mmer att folk ska se..... GĂ„rdagen slutade med en kvĂ€llspromenad till Ica. NĂ€r vi kom hem lekte vi en lĂ„Ă„Ă„ng stund i H,s rum. NĂ€r sedan gullungen lagt sig för natten sĂ„ kollade jag och M pĂ„ en film som ALLA har sagt Ă€r sĂ„Ă„Ă„ bra. Ehhh SKRÄP FILM. Brides maides eller hur det nu stavas heter den. Men vi kolla klart pĂ„ den och kan meddela att slutet iaf höjde filmen till sevĂ€rd. Idag blir det att fixa lite grejer, mysa hemma, laga lite mat. Och Hugo ska fĂ„ Ă€ta en glass. Handlade av glassbilen igĂ„r. Lite bedövande Ă€r det ju mot halsont ;) nehepp.... Hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0