Godmorgon pÄ er.!! GÄrdagen slutade tidigt...

img_8108 (MMS)

Godmorgon pÄ er.!! GÄrdagen slutade tidigt för mig. Tror att jag börjar bli gammal. Jag somnade som vanligt framför tvn. Jag och M har börjat kolla pÄ 24 igen. Favorit serien.:) delad etta med desperate housewifes :) men som sagt.. MÄste kolla slutet idag:P...Vet ni? Precis utanför dÀr vi bor sÄ finns det tvÄ jÀtte stora ÀppeltrÀd. Jag och M plockade HUR MKT som helst igÄr och sen gjorde vi Àppelmos av det. Det blev grymt gott:) vi hade i kanelstÀnger som vi köpte nÀr vi var i Indien. Som sagt.. Sjukt gott. Och sÄÄÄ mycket. Vad gör man med det? Idag ska vi till Skansen och mysa med familjen buschzatz haha kan aldrig lÀra mig stavningen:P om det blir fult vÀder sa vi att det fÄr bli akvaria. Har aldrig varit dÀr, sÄ jag hoppas nÀstan pÄ spöregn ;) Just nu sitter jag och Hugge-buggs i hans rum och leker. Vi lyssnar pÄ barnvisor och det Àr sÄ gulligt nÀr Hugo sjunger koackacka till smÄgrodorna :) snart blir det frulle frukost. Hoppas att sonen vill Àta lite. Han Àlskar mat. Men han har kommit in i nÄgon period dÀr han bara vill ha vÀlling. :( tur att yoghurt och mackor ocksÄ gÄr bra.:) och sjÀlvklart pannkakor :P nehepp. Dags att sÀtta pÄ lite kaffe och mysa vidare innan vi vÀcker pappa :) puss och ha en underbar dag


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0