Godmorgon!!! Idag var jag och Hugo uppe me...

img_8106 (MMS)

Godmorgon!!! Idag var jag och Hugo uppe med tuppen. Just nu har vi familjemys med  filmen Petsson och lite frulle i vardagaummet. Man mÀrker att Hugo blir pÄ ett helt annat humör nÀr bÄde jag och Mattias gÄr upp samtidigt och pysslar om Hugo. Dubbel kÀrlek <3 :) IgÄr kvÀll Ät jag och Mattias geisha choklad och chips till 24. Det hade jag ju sjÀlvklart glömt ta bort sÄ nÀr jag skulle fixa lite i köket imorse sÄ passade han ju pÄ. Choklad i heeeela munnen hade han. Haha. Idag börjar jag sent. Nice. Och ikvÀll kommer Jenny hem till mig och Hugo. M ska jobba ikvÀll. Men vi hörs under dagen. HEJ :)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0