GodkvÀll.. Sitter och kollar nyheterna. Oc...

img_8066 (MMS)

GodkvÀll.. Sitter och kollar nyheterna. Och det Àr sÄ hemskt. Att Liv och alla andra ocksÄ sÄklart har omkommit. Fy fan. Hatar att flyga. Hatar att inte ha kontroll. Stackars deras familjer. Har en egen tyst minut hÀrhemma;) Nu ikvÀll hade min man överraskat mig med en grymt god köttgryta som var klar nÀr jag kom hem frÄn jobbet. FörÀldramötet gick bra btw. Trivs med mina kollegor. Vi har samma tÀnk, det Àr viktigt. Hur som haver sÄ fick jag ett glas rött till grytan ocksÄ sÄhÀr en onsdag. KÀnns mycket bra. Vi hade M,s syster över pÄ middag ocksÄ. Sylvia och Mattias Àr tvillingar. Hon hade tattuerat cupcakes pÄ ryggen. As coolt, sÄ jag kom att tÀnka pÄ dessa goda" BILDEN" som jag gjorde till min 25Ärsdag. Ska göra cupcakes till min 26Ärs fest som jag ska ha nu iÄr. TÀnkte ha maskerad. Har aldrig varit pÄ riktig maskerad Ä dÄ fÄr man fixa sjÀlv. Blir nog iofs bara mina nÀrmsta vÀnner med respektive. Men fest ska det bli dÄ jag fortfarande ammade nÀr jag fyllde 25. Va pÄ tok för lugnt;) haha. Men Àrligt?? Visst Àr mina kakor GRYMT fina?? Fick hjÀlp av Sylvia... Men bara lite;) hehe. Puss och godnatt.. Nu blir det 24 och popcorn :P LOVE


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0